پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 9 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

درد دل

1393/3/24 13:00
نویسنده : ماماني
896 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 17 خرداد پدربزرگ مهربانم برای همیشه از بین ما رفت نمیدونم چجوری غم درونم رو به زبان بیارم غمی که تا روزی که زنده باشم قلبم رو میسوزونه تحمل دیدن جای خالیش رو ندارم. آقام خیلی مهربون بود خیلی هوای ما رو داشت و نسبت به ما احساس مسئولیت میکرد هنوز باورش برام سخته خیلی سخت همیشه از خدا میخواستم از عمر من کم کنه و به عمر پدربزرگم اضافه کنه چون وجودش توی اون خونه باعث دلگرمیم میشد به هر حال او رفت اینبار از خدا میخوام مادربزرگ رو برامون نگه داره. اصلاً حالم خوب نیست سریع عصبی میشم توی این یک هفته به خیلی واقعیت ها پی بردم از خیلی ها کینه بدل گرفتم از چند نفری متنفر شدم و تازه متوجه شدم "نیکی چو از حد بگذرد نادان خیال بد کند" میخواستم مطالب رو رمزدار کنم و تموم چیزهایی که توی دلمه اینجا بنویسم تا سبک بشم ولی اینکارو نکردم..............سکوتسکوتدلخور

دیروز مشغول مرتب کردن کمد پارسا بودم که پارسا اومد پیشم و از پشت سر هر دو دستش رو دور گردنم حلقه زد و گفت مامان من خیلی دوستت دارم گفتم منم دوستت دارم عزیزم گفت مامان ما دیگه آقا رو نمی بینیم گفتم نه پسرم آقا رفته پیش خدا گفت نه رفته پیش دایی فرهاد گفتم دایی فرهادم رفته پیش خدا گفت با هم رفتن گفتم آره گفت مامان ما هم میریم پیش خدا گفتم آره پسرم هممون میریم پیش خدا گفت من دوست ندارم تو بری پیش خدا دوست دارم همیشه پیش من باشی به بابا بگو بره پیش خدا گفتم من، تو و بابا همگی میریم پیش خدا ولی ما فعلاً نمیریم گفت وقتی پیر بشیم میریم و خلاصه کلی در مورد رفتن و نرفتنمون حرف زد و در نهایت گفت من دوست دارم اول بابا بره پیش خدا بعد من برم پیش خدا و آخرشم تو بیای پیش من آخه من دوست ندارم تو بری پیش خدا و فقط تونستم بگم باشه پسرم من پیش خدا نمیریم.

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

سانی
24 خرداد 93 13:16
اخیییی نازی خدا رحمتشون کنه.انشاالله که پارسا جون 120 سال زیر سایه پدر و مادرش همیشه شاد زندگی کنه.غم اخرتون باشه عزیزم.
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دومین فرشته ومثل هیچکس
24 خرداد 93 17:25
تسلیت میگم عزیزم غم آخرتون باشه ایشالا هرچی خاکشونه عمر شما وپارسا جون باشه .
ماماني
پاسخ
ممنون دوست خوبم
عمه ی آتنا
24 خرداد 93 18:08
خیلی ناراحت شدم از ته دلمن هیچوقت پدربزرگ هامو ندیدم و اینجوری دوسشون دارم دیگه شما که دیدینو از پیشتون رفته خیلی سخته بهتون تسلیت میگم خدا رحمت کنه پدربزرگتونو حتما حالا جاش خیلی خوبه،خدا مامان بزرگتونو و همچنین عزیزاتونو حفظ کنه واستون فدای پارسای گل که انقد باهوشه
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محمدصدرا
24 خرداد 93 23:19
خانومی سخت نگیر دقیقا تو زندگی ضرب المثلی که گفتی خیلی کاربرد داره ولی شما هر کاری کردی به خدا هدیه کن تا از خلق بدی هم دیدی آزرده نشی که هر کی بدی کنه به خودش بدی کرده. پارسای خاله انشاالله همه با هم 150 سال عمر همراه با سلامتی و شادی داشته باشین بابت فوت پدربزرگ هم بهت تسلیت می گم انشاالله خدا بهتون صبر بده
ماماني
پاسخ
ممنون عزیم
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:16
سلام مامان پارسا جونم..تسلیت..روحشون غرق در آرامش و شادی
ماماني
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:17
عجییییییب موافقم با جمله...نیکی چو از حد بگذرد نادان خیال بد کند...شاعرشو گیر میاوردم زبونشو میبوسیدم..والاااااااااااااااا..دقیقااااااااااااا
ماماني
پاسخ
قدیمیا هر چه میگفتن یه حکمتی داشته
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:19
وااااااااای مامانی تو رو خدا از الان با بچه اینجوری حرف نزن..آدم دلش میگیرههههههههههههههههه
ماماني
پاسخ
خودمم خیلی دلم گرفت حتی بعدش به همسرم گفتم کاش کسایی که از پیش ما میرن سالی یکبار یا پنج سال یکبار میتونستن بیان به ما سر بزنن و در مورد دنیای دیگه برامون بگن
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:19
قربون پارسای مهربونم برم که اینقد مامانیشو دوست داره
ماماني
پاسخ
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 10:21
خب عزیزم یه پست برا پسملی بزار و حسابی باهاش در و دل کن تا دلت وا شه...اونم برا آیندش تجربه داشته باشه... من هر دفعه که از این مردم و دورو بریام دلم میگیره با پسرم درد و دل میکنم
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم راهکار خیلی خوبی بود حتماً اینکارو میکنم
مریم(مامان کیان)
25 خرداد 93 14:22
تسلیت میگم عزیزم غم آخرتون باشه........... منم از وقتی پدر بزرگم فوت کرد کلی پسرم از این سوالا ازم میپرسید حتی اصرار که چرا رفته؟؟؟؟ آخر هم گفتیم مریض شده بود و پیر..... حالا تا بگیم فلانی مریض شده میگه یعنی میخواد بمیره!!!!!!!
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم خداوند پدربزرگتون رو رحمت کنه
مامان ایمان جون
26 خرداد 93 19:25
خدا رحمتشون کنه , چاره ای هم نیست , رسم روزگار همینه چقدر این پست ناراحت کننده بود , مخصوصا قسمت گفتگوی شما با پارساجون ایشالا هر سه تاتون همیشه کنار هم باشین و غم آخرتون باشه
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی فرزانه
27 خرداد 93 2:51
تسلیت میگم عزیزم این پست رو خوندم خیلی ناراحت شدم 3سال پیش منم این دردو تجربه کردم خیلی بددردیه وجود شما محفوظ غم آخرتون باشه بوووووس برای پارسا جونم ومامان گلش
ماماني
پاسخ
ممنون گلم خداوند رحمتشون کنه
مامی فرزانه
27 خرداد 93 2:54
گل پسر مهربون
ماماني
پاسخ
بابا و مامان
31 خرداد 93 2:23
تسلیت می گم عزیزم خدا بهتون صبر بده فدای عزیزم با اون شیرین زبونیش
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
ستارگان آسمان من
1 تیر 93 1:26
سلام عزیزم تسلیت میگم...انشاالاه غم آخرتون باشه...و به امید خدا سایت همیشه بالای سر این گل پسر باشه
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
رومینا
1 تیر 93 11:31
عزیزم دوست خوبم بهت تسلیت میگم . همیشه غم از دست دادن عزیزان خیلی سخته . روحیه ادم خراب میشه . تو اون موقعیت اگه دیگران ادم رو درک نکنن که دیگه بدتر هست خیلی اذیت میشه . امیدوارم که گل پسرت و همسرت همیشه در کنار هم شاد باشید .
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان جون
14 تیر 93 4:59
خدا رحمتشون کنه ایشالله خدا بهتون صبر بده پسر منم اصلا تحمل نداره گریه منو ببینه یا وقتی راجب مردن حرف میزنم میگه ( زبونم لال) مامان خدا کنه من قبل از تو بمیرم. باید همیشه سعی کنی پیش بچه ها شاد باشیم
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
(◡‿◡✿)آجی جون
17 تیر 93 14:11
salam taslyt migam khoda rahmateshoon kone
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
بابا و مامان
18 تیر 93 13:07
ماماني
پاسخ
مامان
20 تیر 93 17:19
ماماني
پاسخ
مامان ناهید
25 تیر 93 18:01
سلااااااااام آخی جاانم من بعد مدتها اومدم پیشت ببین با چه صحنه ای مواجه شدم خیلی ناراحت شدم خدارحمتش کنه وبقای عمر شما باشه انشالله دیگه غم نبینید
ماماني
پاسخ
مامان ناهید
25 تیر 93 18:02
انشالله هیچ وقت از کنار هم دور نشید 200 سل عمر با عزت داشته باشید تنتون سالم ولبتون خنون باشه گلم ببخشید دیر اومدم
ماماني
پاسخ
ممنون که به ما سرزدین
الهام مامان علیرضا
30 تیر 93 3:33
عزیزم تسلیت منو بخاطر درگذشت پدربزرگتون پذیرا باشید. ایشالا خداوند روحشون رو قرین لطف و رحمت کنه
ماماني
پاسخ
زهرا
30 تیر 93 14:39
تسلیت میگم غم آخرتون باشه
ماماني
پاسخ
الهام
31 تیر 93 11:57
مامانی خصوصی
ماماني
پاسخ
خوندم ممنون
بابا و مامان
2 مرداد 93 11:41
ماماني
پاسخ
(◡‿◡✿)آجی جون
2 مرداد 93 15:13
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
ماماني
پاسخ
برای دوستام میفرستم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
8 مرداد 93 2:33
سلام عزیزم خوبید؟ پارسا جون خوبه ؟عزیزم کم پیدایی آپ نکردی اوضاع واحوال خوبه عزیزم مشکلتون با بچه های دایی حل شد؟ فدای پارسا امپراتورکوچک بشم
ماماني
پاسخ
سلام ممنون گلم ما خوبیم شما چطورین؟ خدا رو شکر بلاخره اسباب کشی کردیم اومدیم خونه خودمونپریروز نزدیک غروب بهش گفتم دوچرخت رو ببر بیرون با بچه ها بازی کن و باهاشون دوست شو باورش نمیشد بدون التماس و گریه و زاری خودم پیشنهاد کوچه رفتن رو بهش دادم توی چشماش برق خاص زد و 2 بار پشت سر هم پرسید مامان جدی میگی وسوسم کردی پست جدید بزارم بیا وبلاگ بقیش رو بخون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
8 مرداد 93 2:34
عزیزم عیدتون هم مبارک نماز روزه هاتون قبول انشالله عید خوبی داشته باشید
ماماني
پاسخ
ممنون گلم عید شمام مبارک طاعات و عبادات شمام قبول باشه
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 8:39
سلام دوست خب خوبی؟؟؟هنوز غمگینی گلمخدا رحمتش کنه بابا بزرگتونو یه کم به خودتون برسین..اینجوری پارسا جونم غمگینه که
ماماني
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ما خوبیم امیدوارم شمام خوب باشینخدا رفتگان شما رو بیامرزه
فرزانه (مامان آرین)
11 شهریور 93 22:16
سلام دوست خوبم.تسلیت میگم..خدا رحمتشون کنه
ماماني
پاسخ
سلام ممنون عزیزم