پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

خداوندا تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس

1391/9/11 11:18
نویسنده : ماماني
939 بازدید
اشتراک گذاری

دایی روز دوشنبه به اصفهان برگشت این ترم آخرین ترم کلاساشونه و فقط تزشون باقی میمونه از روزی که برگشته اصلاً حالشون خوب نیست و تقریباً هر روز دکتر میرن و هر پزشکی یک نوع تشخیص میده یکی میگه احتمالاً گوشت عفونت کرده، یکی میگه اثر فشار زیاد کاریه و... دیروز که بهش زنگ زدم بیمارستان بود و گفت اصلاً نمیتونم سرپا وایسم و به محض اینکه بلند میشم سرگیجه شدید میگیرم و میخوام بیافتم دیروز دوباره سرم براش وصل کردن البته قبل از اون هم حدود یک ماه گردنش درد گرفت که با چند جلسه فیزیوتراپی بهتر شدن. دکتر دیروز بهش گفته باید آزمایش و سی تی اسکن بدی تا علت سرگیجه هات مشخص بشه دیشب با اتوبوس راهی خونه شد و امروز صبح آزمایش داده و قراره بعدازظهر جواب آزمایشش رو بدن از دیروز خیلی نگران شدیم خودم که از نگرانی دارم میمیرم و دعا میکنم که مشکل خاصی نباشه و همون تشخیص فشار کاری زیاد درست باشه.

خداوندا دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست با لالایی مهربان خود آرام کن......

خداوندا تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند آنها چیزی نبینم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساعت نیک
4 تیر 96 12:01
سلام. من ساعت های دیواری برای اتاق کودک و نوجوان و همچنین مدل های اسپرت برای آشپزخانه را از یک تولید کننده با سابقه کار و حرفه ای در وبلاگم معرفی می کنم که هم کار شماها راه بیفته و هم حمایتی بشه از تولید داخلی. شما هم با بازدیدتون می تونید روی فروشگاه نیک تو وبلاگم کلیک کنید و همه محصولاتشون رو ببینید و اگر پسندتون بود سفارش بدید. سپاسگزارم