پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

باز باران

1391/8/4 10:15
نویسنده : ماماني
897 بازدید
اشتراک گذاری

باز باران

 

باز باران

بي بهانه

با ترنمهاي زيبا

كودكانه

مي رود زين سو به آن سو

مي خورد بر تار گيسو

بس گوارا بود باران

وه چه زيبا بود باران

در دلم يادش كنم ياد

خاطراتي كه به من داد

باز باران

روي بامم

خيس شد خاطره هايم

ياد آن دوران شيرين

ياد آن روزهاي زيبا

پيش چشم همه ما

ياد آن الا دولكها

ياد آن دوز و كلك ها

ياد بالا و بلندي

ياد آن سرسره بازي

زير باران رفتن و شاد

حس خوبي كه به من داد

ياد آن خاطره هامان

باز باران باز باران

امروز صبح كه از خواب بيدار شدم هوا ابري بود و حدود ساعت 20/7 دقيقه صبح باران شروع به باريدن كرد (خدايا به خاطر نعمت هاي بيكرانت ممنون) وقتي به اداره رسيدم هوا مثل لحظات پايان غروب بود و يك احساس خوبي بهم دست داده بود براي لحظاتي از پنجره اتاقم بيرون را نگاه كردم ولي چون رعد و برق بود ترسيدم و سريع اومدم رو صندليم نشستم با خودم گفتم كاش امروز تعطيل بود و الان توي رختخواب بودم  آخه ازبچگي عادت دارم روزهايي كه هوا ابريه دوست دارم فقط دراز بكشم.

الان كه مشغول نوشتنم دارم به تو فكر ميكنم عزيز دل مامان بابا ديروز رفته ... ولي چون جمعه عيد قربانه كلاسهاش برگزار نميشه و شنبه هم كلاس نداره امشب برميگرده و الان خاله پيشته دوست دارم وقتي بيدار ميشي و اولين باران پاييزي سال 91 را ميبيني شادي كودكانه ات را ببينم.

 وااااااااي پارسال چترت رو شكستي الان كه بيدار بشي خونه را روسرخاله بيچاره خراب ميكني يادم باشه امروز حتماً برات بخرم.

                    niniweblog.com 

روز چهارشنبه بعد از رفتن به خونه دست به كار شدم و دستي به سر و روي اتاق خودمون كشيدم به شما هم قول دادم پنج شنبه (يعني امروز) دكوراسيون اتاقت رو تغيير بدم از ديروز بعد از ظهر داري نظر ميدي مامان تخت رو بزار اينجا، كمد رو بزار اونجا و.... چرا اول اتاق خودتون رو تميز كردين و از اين حرفها و من با هر جمله ات دلم ضعف ميره و به عكسهاي در اتاقت نگاه ميكنم و باورم نميشه  اين تويي كه هزار ماشالله اينقدر بزرگ شدي كه داري در مورد دكوراسيون اتاقت نظر ميدي.

             niniweblog.com

 

           خدايا، قبله ام، سجاده ام، حرف دلم آخر تويي تو

         خدايا معبد و معبود دنيا و سر شوريده ام آخر تويي تو

                 پيشاپيش عيد سعيد قربان مبارك باد

        niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
15 آبان 91 11:52
مامانی من به جای شما خواب بودم و لذت باران رو از دست دادم راستش رو بخواین به شما حسودیم شد

عزيزم انشاءالله بارون هاي بعدي