پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

شعر حميد مصدق و جواب زيباي فروغ فرخزاد

1391/8/18 11:15
نویسنده : ماماني
671 بازدید
اشتراک گذاری

حميد مصدق خرداد 1343

تو به من خنديدي و نمي دانستي

من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم

باغبان از پي من تند دويد

سيب را دست تو ديد

غضب آلود به من كرد نگاه

سيب دندان زده از دست افتاد به خاك

و تو رفتي و هنوز

سالهاست كه در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت.

جواب فروغ فرخزاد به حميد مصدق

من به تو خنديدم

چون كه مي دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدي

پدرم از پي تو تند دويد

و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه

پدر پير من است

من به تو خنديدم

تا كه با خنده پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو ليك لرزه انداخت به دستان من و

سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك

دل من گفت: برو

چون نمي خواست به خاطر بسپارد گريه تلخ تو را...

حيرت و بغض تو تكرار كنان

مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

لی لی(مامی پارسا و پانیسا)
27 آبان 91 2:11
سلام عزیزم...چه جالب دوست کرمانشاهی من
من اقا پارسا رو لینک کردم
اگه دوست داشتی وبلاگ پارسای منم با نام (◕‿◕)❤ شاهزاده کوچولو ❤(◕‿◕)
بلینک

سلام منم وبلاگ شاهزاده كوچولو رو لينك كردم

عموی محیط بان
8 آذر 91 8:48
سلام و با آرزوی سلامتی برای نی نی تون اگه میشه یه سری به وبمون بزنید.

وبلاگ قشنگ و آموزنده اي دارين در اسرع وقت عكس پارسا رو براتون ميفرستم و لينكتون ميكنم.