پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 13 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

سالگرد ازدواجمون مبارك

1392/3/24 19:40
نویسنده : ماماني
845 بازدید
اشتراک گذاری

بر من مباد بي تو ماندن بي تو بودن

عزيزم سالگرد ازدواجمان مبارك

الان دقيقاً ساعت 19 و 33 دقيقه روز جمعه 24 خرداده و من هنوز.......

زياد وقت نوشتن ندارم فقط اومدم تو وبلاگ گل پسرم اين روز رو به خودم و همسري تبريك بگم و از خداوند به خاطر همه داشته هام به خصوص همسر مهربان و پارساي عزيزم تشكر كنم و نداشته هام رو ازش بخوام.

پارسا جونم اينم اضافه كنم امشب اولين شبيه كه مجبورم ازت دور باشم گلم اميدوارم مامان و ببخشي و بدون مامان بتوني راحت بخوابيخجالت

فكرشو بكنيد توي اين شرايط كه وقت سر خاروندن ندارم نشستم وبلاگ نويسيتعجباگه كسي متوجه بشه دارم چيكار ميكنم........

بابا مگه چي شده واسه من امروز يك روز مهمه هر چي باشه سالگرد ازدواجمه تازه ظهر يك ساعتي......

 

عاشقتم عروسكم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

آيسان مامان ماهان
25 خرداد 92 11:25
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●
: : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
سالگرد ازدواجتون مبارررررررررررررررررررررك

مرسي عزيزم
مامان سپهر
26 خرداد 92 12:38
سلام ماشاالله چه پسر شيريني داريد با اجازتون لينكش كردم.

باعث افتخاره شما هم در اولين فرصت لينك ميشين
رومینا
26 خرداد 92 22:37
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سالهای سال در کنار هم عاشقانه زندگی کنید.

ممنون عزيزم
الهه(مامان یاسان)
27 خرداد 92 14:07
سلام خانمی سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله سالهای سال کنار هم باشید

سلام عزيزم مرسي
مامی کوروش
27 خرداد 92 15:03
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک
اميدوارم همیشه کنار هم خوب و خوش باشید


الهام مامان علیرضا
28 خرداد 92 13:33

تبریک می گم مامان پارسا جون
ایشالا سال های سال خوش و خرم کنار هم زندگی کنید

از طرف من به همسر گرامی هم تبریک بگید
بوس برای پارسا جونم


ممنون خاله جون
الهام مامان علیرضا
28 خرداد 92 13:34
راستی در مورد پوشک
حق با شماست نباید عقب نشینی می کردم. منتها فکر کردم شاید هنوز زوده.آخه دو سالش نشده، هنوز دو ماه دیگه مونده تا دو سال. به نظرتون زود نیست؟
ممنون از همفکریتون

الان ميام پيشتون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 خرداد 92 2:38
سالگرد ازدواجتون مبارک

مرسي عزيزمكجايي ماماني كم پيدا شدي؟
هر روز ميايم بهتون سر ميزنيم اما دريغ از خبر جديد در مورد دسته گل به آ ب دادن هاي پرستش
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 9:18
ممنون عزیزم
از راهنماییتون
باید شروع کنم ایشالا که موفق بشم


مطمئن باشيد موفق ميشين
پانی تم
31 خرداد 92 13:44
http://www.panitem.blogfa.com (پانی تم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
مامان آرشيدا قند عسل
1 تیر 92 8:00
سلام عزيزم سالگرد ازدواجتون مبارك
اميدوارم ساليان سال به خوشي در كنار هم زندگي كنيد.

سلام مرسي عزيزم
عاطفه مامان الای
1 تیر 92 13:23
باشه دوست عزیز تبادل لینک میکنم .پسر گلتو ببوس

خاله جون آدرستون باز نميشه دوباره بزارين
مامان ساتیار
2 تیر 92 11:58
عشق و شادی بهره ی لحظات زندگی مشترکتان باد


مامان ساتیار
4 تیر 92 17:43
ســلام.



ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...



خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.



از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.





باشه حتماً به ساتيار جون و عليرضا جون پسر مامان الهام و آتنا رأي ميديم

عمه ی آتنا
5 تیر 92 7:59
سلام سلام
میشه به وبلاگم بیای؟ آتنا توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده
میشه لطف کنی بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون

باشه حتماً
عمه ی آتنا
5 تیر 92 8:10
با تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارک باشهههههههه امیدوارم در کنار هم شاد باشین همیشه


علیرضا نوری(پسر مامان الهام)
6 تیر 92 11:09
سلام خاله جون
من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم
کد عکس من 179 هست.
ممنون میشم با موبایلتون این شماره رو به 20008080200 اس ام اس کنید

یادتون نره خاله مهربون
الان اس ام اس کنید لطفا


خاله جون ما به عليرضا و ساتيار و آتنا رأي ميديم و تا چند لحظه ديگه اس ام اس ميفرستيم
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 17:04
عزیزم
اومدم بگم علیرضا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم عدد 179 رو به 20008080200 اس ام اس کنید و بهش رای بدید

خاله جون اس ام رو فرستاديم اميدواريم هر سه تا شون برنده بشن
مامان ساتیار
8 تیر 92 11:23
خیلی لطف کردین.. ممنونم.. ایشاالله بتونم جبران کنم..

خواهش ميكنم عزيزم اميدوارم ساتيار جون برنده بشن
همراز
8 تیر 92 16:24
امیدوارم پارساتون همیشه شاد و سربلند باشند
میتونم رمز داشته

ممنون خاله جونحتماً
همراز
9 تیر 92 8:24
ممنون من رو قابل دونستید و اجازه داید، دل نوشته هاتون رو بخونم

باعث افتخاره
عمه ی آتنا
9 تیر 92 9:09
خیلی خیلی ممنونم ازتووون انشااله روزی باشه جبران کنم

خواهش ميكنم عزيزم
مامان آرین
4 مرداد 92 1:49
سالگرد ازدواجتون مبارک