پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

امان از خرابکاریهای آقا پارسا

1391/11/29 10:45
نویسنده : ماماني
694 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب 26 بهمن ماه کاری رو انجام دادی که اشک مامان دراومد و بیش از یک ساعت باهات قهر شد و اما جریان این بود که طبق معمول مشغول بازی با گوشی مامان بودی که وارد اس ام اس ها میشی و یک پیام شخصی از گوشی مامان رو برای خیلی از شماره های داخل گوشی اس ام اس میکنی. نزدیک ساعت 7 شب بود که یکی از دوست های مامان زنگ زد و در مورد ارسال اون اس ام اس با مامان حرف زد و گفت حدود 3 بار برام فرستادی و مامان هم سریع متوجه شد که باز هم دسته گل به آب دادی و بعد از قطع تماس وقتی پیامها رو نگاه کرد تا حد جنون رفت چون اون پیام رو حتی واسه معاون اداره هم فرستاده بودی و مامان به تک تک کسایی که پیام رو داده بودی زنگ زد و معذرت خواهی کرد.

 

پشت میز مامان

 

حياط خونه بابا حسين

اداره مامان

 

خونه بابا حسين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

نفس
28 بهمن 91 9:21
چه قیافه حق به جانبی گرفته مثل اینکه مامانی به گوشی اون دست زده این جای معذرت خواهیته گل پسر

پارسا و معذرت خواهییییییییاین عکسها مال قبل از دسته گل به آب دادنشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 بهمن 91 16:01
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای میتونم تصور کنم که چه حالی شدی خدایی من وقتی خوندم چشمام گرد شد حالا امیدوارم اس ام اس عاشقانه نبوده باشه پرستش هم وقتی بچه تر بود این کار رو بامن کرد چند بار اس ام اس خالی برای یکی از پسرای فامیل فرستاده بود بعد از دو روز متوچه شدم گوشام داغ کرد بابایی مجبور شد بهش زنگ بزنه و جریان رو بگه امان از این بچه ها الهی چه عذاب وجدانی هم داره ببوسش از طرف من زنده باشه انشاا...

نه عزیزم خدا را شکر نه عاشقانه بود و نه جوک
محمد
1 اسفند 91 9:10
عمویی قربون اون اخم دختر کشت. شیطون کار خوبی نکردی به گوشی بزرگترها دست زدی دیگه از این کارها نکنی باشه خوشکلم

عموی مهربان ممنون از راهنماییتون
سپیده مامان درسا
1 اسفند 91 10:29
سلام خانومی ممنون که اومدین پیشمون
ماشالله چه گل پسر نازی دارین خدا حفظش کنه براتون
انشالله که همیشه زیر سایه پر مهر مادر و پدر عزیزش شاد و خوشحال زندگی کنه

ممنون عزیزم بازهم به ما سر بزنین
تانیا
2 اسفند 91 11:52
سلام
ممنون از تبادل لینگتون


پرهام
2 اسفند 91 23:22
سلام خدا برات حفظش کنه واز راهنماییت
ممنون



مامان امیرناز
4 اسفند 91 12:03
سلام عزیزم ببخشید این روزها بخاطر مشکلاتی که تو وبم نوشتم نمی تونم زیاد بیام بیادتون هستم برام دعا کن

عزیزم به خدا توکل کنید همه چیز درست میشه گل پسر رو هم جای من ببوس
مریم
4 اسفند 91 22:25
آخه آقا کوچولوی خوش تیپ تو با گوشی مامان جون چیکار داری

خاله جون این اولین باری نیست که از این کارها میکنم آخه شما خبر ندارین این گوشی مال خودمه وقتی بدنیا اومدم بابا برای من خریدش ولی مامانی بعد از خراب شدن گوشیش (توسط من) گوشیم رو جای گوشی خودش برداشت و من هم تا زمانیکه گوشیم رو از مامان پس نگیرم به کارهام ادامه میدم
فریبا
6 اسفند 91 14:24
واااااااااااااااااااااااااای خدایی لحظه ای که متوجه موضوع شدین چه حالی داشتین دعواشم کردین؟؟؟؟ به نظر من کارش زیاد هم ناجور نبوده کار شما که گوشی آقا پسر رو بدون اجازش غصب کردین ناجورتره

نوشتم که اشکم دراومد کلی زار زدم و نمی تونستم یکجا بشینم فقط راه میرفتم یک سرم زدم خونه پدر بزرگم که روبرو خونمونه و واسه اونام گفتم شاید کمی سبک بشم خونه داییهامم اونجا بودن خدایی با حرفهایی که زدن تا حدودی آرام گرفتم.یه کوچولوحق با شماست باید هر چه زودتر به فکر خریدن گوشی بیافتم
پرهام
6 اسفند 91 23:30
ممنون مامان پارسا که جویای حال پرهام بودین
بردمش دکتر وخداروشکر الان بهتره
پارسا جانم ببوسید


مامان پارسا
7 اسفند 91 23:42
چه وحشتناک ولی واسه ما خیلی آموزنده بود که حواسمون بیشتر جمع باشه


الهه(مامان یاسان)
9 اسفند 91 13:39
سلام عزیزم مرسی از اینکه بهمون سر زدید اگه با تبادل لینک موافقید توی نظراتم بهم بگید

باعث افتخار عزیزم
مامان کوثری
12 اسفند 91 8:48
عزیزم کد 9 طراحی 2000 هزار تومان اگر از کد 9 دو طرح جدا یعنی با دوعکس متفاوت میخواین میشه 4000 تومان طراحی چاپ هم 2000 هزار تومان هست در ضمن شما چه تعداد میخواین تعداد بالا تخفیف داره تعداد بدین بگم چقدر میشه

ممنون از پاسختون در اسرع وقت عکسهاش رو میفرستم
مامان رقیه
12 اسفند 91 10:43
سلام مامانی خوبی شما؟
قربونش برم از قیافش معلومه کلا تو گروه خونی پویای ماست فضول و نق نقو
ایشالا که خدا نیگرش داره هم برای تو هم برای آقای همسر
وسایتون همیشه بالای سرش باشه به خوشی و سلامتی
ممنون از ایینکه بهمون سر زدی میرم بقیه پستاتو بخونم

منون عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 اسفند 91 1:42
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶
________¶
______¶
_____¶
_____¶
______¶
______¶

با ارزوی بهترین ها

مامان ترنم
14 اسفند 91 14:06
واي چه پسملي با جذبه‌اي.
امان از دست شما وروجكا.


سپیده
15 اسفند 91 13:23
سلام پارساجون توچقدنازی موچولو بیابه منم سربزن خوشحال میشم

سلام خاله جون ممنون. چشم حتماً میام



مامان دلناز
16 اسفند 91 14:58
سلام
عزیزم چه قیافه مردونه ای گرفته جیگر
ممنون که به ما سر زدی



مامان شهراد
19 اسفند 91 19:46
وای وای....... عجب خرابکاری ای کرده این گل پسر............
مامان پارسا جون ممنون میشم نظرتونو در مورد تبادل لینک بدونم.

با کمال میل موافقم عزیزم

مامان آرین
20 اسفند 91 22:24
سلام دوست عزیز.چه آقا پسر خوشگلی هزار ماشاالله.خدا حفظش کنه.ممنون به ما سر زدین


رومینا
26 اسفند 91 18:22
واییییییییییییییییی خدای من فاجعه میشه قلب من یه لحظه ایستاد .
مامان پارسا من لینکت کردم

عزیزم شما هم لینک شدین
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 18:08
________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O ♥♥ ღღ سال نو مبارک

ممنون عزیزم
مامان کورش
8 فروردین 92 18:25
پارسا جونم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی

ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک
مامان آرین
10 فروردین 92 0:43
سلام عید شما هم مبارک باشه بهترین ها رو براتون آرزومندم.
از عکس ها ی آقاپارسا معلومه که خیلی شیطون بلاست ماشاالله.خداروشکر که مشکل جدی ای برای مامانی درست نکردی گل پسر خوشگلم.


مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
12 فروردین 92 20:14
امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی
قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان
سکه اش برکت عمرتان، سبزیش طراوت و شادابی دلتان
ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد
سیزده بدر مبارک . . .

ممنون عزیزم
محمد جواد
16 فروردین 92 0:31
سلام
به من هم سر بزنيد

وبلاگتون جالبه چجوری می تونم عکس پارسا رو بزارم وبتون؟
مامان عبدالرحمن واویس
17 فروردین 92 10:12
سلام مامانی چه پسرنازی داری اسپندیادت نره خوشحال میشم به وب منم بیاین ولینکم کنین من پسر بزرگم هم سنه پارساجونه عزیزم لینکم کردین بگین منم لینکتون بکنم

در اولین فرصت لینکتون میکنم
نرگس مامان باران
17 فروردین 92 13:02
سلام عزیزم سال نو مبارک
من یه دخمل قلقلی دارم که تو جشنواره عکس شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید و به دخترم باران مظفری امتیاز 5 رو بدهید چند لحظه بیشتر وقتتون رو نمی گیره ممنون از شما
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


حتماً عزیزم
مدلهای بافتنی کودکان
18 فروردین 92 17:31
سلام عزیزم.کافیه عکس بافتنی تون رو بزارید روی وب خودتون .بعد به من خبر بدید من از وب شما بر میدارم با آدرس وبلاگتون میزارم روی وبلاگ خودم.
بازم ممنون

چشم در اسرع وقت
همراز
9 تیر 92 12:53
ژستات تو حلقم پارسا خوشگلهآن جذبه مردونت کشته من رو


ماما
10 تیر 92 9:40
اولش خندم گرفت ولی واقعه عصابانیت داره الهی چه فشار عصبی بهتون وارد شد


علی
31 تیر 92 21:43
سلام عکس بچه تون درست کردم ولی شما توی وبتون نگذاشتید واگه گذاشتید حتما ادرس منو درج لینک عکس کنید اینم اموزش درست کردید خبرم کنید
http://yagot1000.niniweblog.com/page12.php

سلام ممنون عكس رو ديدم خيلي قشنگ شده فقط وقتي ميخوم آدرس شما رو بزرارم نميتونم حتي آموزشتون رو هم نگاه كردم