پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

چرا وبلاگمو دوست دارم؟

1391/11/26 11:56
نویسنده : ماماني
561 بازدید
اشتراک گذاری

این یک بازی وبلاگه که توسط مامان مهربون پرستش جون به اون دعوت شدم که باید توضیح بدم چرا وبلاگمو دوست دارم.

من همیشه از نوشتن خاطره هام لذت میبرم و بیش از 12 سالی میشه که تمام اتفاق های زندگیم رو توی تقویم یادداشت میکنم و اما دلیل اصلی درست کردن وبلاگ نوشتن خاطرات پارسا بود که انشاءالله وقتی بزرگ شد تمام مراحل کودکیش را پیش رو داشته باشه و در واقع این وبلاگ دفترچه خاطرات پارسا جونمه و چون پارسا رو دوست دارم پس وبلاگش رو هم دوست دارم چون تمام مطالب وبلاگ مربوط به پارسا تمام هستی منه و هر چیزی که به اون مربوط باشه برای من عزیزترین و دوست داشتنی ترین چیز عالمه. واما چرا نام وبلاگ رو پارسا امپراطور کوچولوی مامان و بابا انتخاب کردم؟ چون پسرم فرمانروای قلب من و قلب پدرشه و درون خانه ی مملو از عشق و محبت ما همانند یک امپراطور فرمانروایی میکنه و دستوراتش لازم الاجراست.

و اما قانون بازی اینه که سه تا از دوستای وبلاگم رو به این بازی دعوت کنم:

1- مامان پارسا که اسم وبلاگش هست پارسا تمام زندگی من           parsatopol.niniveblog.com

2- مامان بردیا که اسم وبلاگش هست عشق بی انتهای ما              shaahpesar.niniveblog.com

3- مامان پونه مامان هانا جون                                                            pone62.blogfa.com 

با تشکر از مامان پرستش جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بردیا
27 بهمن 91 12:25
دوست عزیزم مرسی از دعوتت خیلی خوشحال شدم منم همون کاری کردم که شما انجام دادی اگه می شه یه سر به وبلاگم بزن ببین درسته ؟؟؟؟!!!!!

خیلی خیلی پارسا جونو ببوس

خواهش می کنم حتماً میام
بهاره مامان بردیا
27 بهمن 91 12:26
ببخشید دوستم اصلاح می کنم به جای پارسا جون اسم پسر خودمو نوشتم

خیلی خیلی پارسای گلم رو ببوس

اصلاحش کردم عزیزم
تانيا
1 اسفند 91 15:09
سلام
ممنون از اينكه امديد بهمون سر زديد
خوشحال ميشم با هم تبادل لينگ داشته باشيم

با کمال افتخار لینک شدین



مامان زهرا
4 خرداد 92 4:41