پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

دی ماه 91

1391/11/3 9:14
نویسنده : ماماني
567 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم با وجود اینکه روز جمعه کلاً استراحت کرده بودیم ولی خستگی مسافرت قم به تنمون مونده بود به همین دلیل روز شنبه 23 دی ماه که تعطیل بود بابایی پیشنهاد داد بریم قصرشیرین و سرپل ذهاب که روحیمون عوض شه. نهار امروز ظهر هم با بابا بود اول قرار بود غذای حاضری بگیریم ولی بابا زحمت آشپزی رو کشیدن و نهارمون رو هم تو راه خوردیم هوا عالی بود جنابعالی هم حسابی بازی کردی و خلاصه خیلی خوش گذشت.

پارک قصرشیرین

ناز کردنت قشنگه اخم کردنت قشنگه

سراب گیلانغرب

سراب گیلانغرب

اداره مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

fariba
3 بهمن 91 9:32
خوشتیپ اخمهات وا کن

خاله جون آفتاب اذیتم میکنهعکسهای خندانم رو نگاه کن

مامان شايان
3 بهمن 91 23:35
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد ماشالا پارسا جان خيلي نازه ماماني بهش ميخوره خيلي آقا و عاقل باشه هابازم به ما سر بزنيد

ممنون که شمام اومدین. آره عزیزم خیلی بیشتر از سنش میفهمهباز هم منتظرتون هستیم

مامان کوثری
4 بهمن 91 8:51
سلام عزیزم ممنونم از انتخابت
بله اون تقویم رو روی دیوار هم میشه استفاده کرد
قیمت چهار برگ با طرح جلد 5000 تومان هست البته طراحیش
اون تاریخ هایی هم که میخواین بله تو تقویم براتون ذکر میکنم و مشخص شده نشون میدم
من روی کاغذ گلاسه چاپ میکنم قیمت هر برگ 1400 تومان A4

بازم سوالی بود درخدمتم
راستی طرح رو به دون چاپ هم تحویل میدم یعنی فقط هزینه طراحی و بعد طرح رو براتون ایمیل میکنم که خودتون چاپ کنید

عزیزم من واسه پارسا تقویم چهارفصل میخوام باطرح روی جلدش که کلاً 5 صفحه میشه. آماده هم میخوامش یعنی زحمت چاپش با شما باشه

مامان کوثری
4 بهمن 91 9:02
عزیزم اینا تک برگه قیمت طراحی 2000 تومان
و چاپش A3 2200



نفیس
4 بهمن 91 9:12
پارسا رو جای من یک بوس گنده بکن باشه

چشم عزیزم این که شد 18 بوس گنده

مامان کوثری
4 بهمن 91 9:46
گلم لطفا عکس ها رو بفرست تا آماده کنم قبل از چاپ هم باید کلا طرح رو ببینید و اوکی بدین
راستی طرح های دیگه 4 فصلی ها مون رو هم دیدین؟
قیمت طراحی 4 فصل با جلد 5000 و کلا با چاپش میشه 12000 تومان
قیمت تکبرگی هم همینطور که خودتون نوشتین 4200 کلا

در اسرع وقت میفرستم براتون

نیلوفر
4 بهمن 91 14:03
سلام عزیزم وای چه آقا پسر نازی داری بوسش کن از طرف من ...راستی من لینکت کردم

باعث افتخاره شما هم لینک شدین

مامان پارسا
8 بهمن 91 10:12
سلام عزیزم از آشناییتون خیلی خوشبختم با افتخار لینکتون کردم اگه دوست داشتین لینکمون کنید.

شما هم لینک شدین عزیزم

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 بهمن 91 15:10
ماشاا... به این پسر خوشتیپ این نظر هم مربوط به پست (گریه نکن ...) مامانی دلم کباب شد و خوبه که من شاغل نیستم من خیلی دل نازکم تحمل این چیزا رو ندارم خوب پارسا جوون میخواد پیش مامانی باشه دیگهراستی مهد نمیره ؟

فقط خدا میدونه اون لحظه چی کشیدم هر لحظ یادم می افته گریم میگیره نه عزیزم اصلاً مهد نزاشتمش همیشه پیش خواهرم بوده

حامی
23 بهمن 91 10:31
ماشالله به این گل پسرخدا براتون حفظ اش کنه

ممنون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
25 بهمن 91 2:06
سلام دعوتت کردم به خاطره نویسی لطفا بیا به وبم

چشم حتماً

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
26 بهمن 91 0:59
سلام عزیزم این شاید یه جور بازیه البته توی خیلی از وبها به اسم مسابقه نوشتن : دلیل ساخت وبلاگ و اینکه چرا وبلاگت رو دوست داری رو باید بنویسی و در آخر سه نفر از دوستای وبلاگیت رو دعوت کنی که اونهام همین رو بنویسن آخرش هم نمیدونم چی میشه

در اسرع وقت دلیلش رو مینویسم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
26 بهمن 91 1:02
راستی مامانی شما مامانهای وبلاگی همشهری رو نمیشناسی نمیدونم چرا از کرمانشاه کسی نیست

عزیزم من فقط لی لی مامان پارسا و پانیسا رو می شناسم که اسم وبلاگشون شاهزاده کوچولو توی پیوندهای وبلاگ پارسا هست اونم خیلی وقته چیزی ننوشته
مامان بردیا
27 بهمن 91 11:00
وای آقا پارسا ...................... خیلییییییییییی خوش تیپی مامانت باید خیلی مواظیت باشه وقتی بزرگ شدی از دست این دختراااااااااااااااااا

الهی من فدای خودش و.... بشم