پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

مرداد ماه 91

1391/5/31 11:05
نویسنده : ماماني
463 بازدید
اشتراک گذاری

٣١ تيرماه اولين روز ماه مبارك رمضان بود و مامان روزه گرفت چند شب اول سحر بيدار شدم ولي بقيه اش رو بدون سحري گرفتم ساعت كاري هم به ساعت 9 تا 2 بعداظهر تغيير كرد.

 

            تو عزيز دلمي

 

وقتي خوراكي بهت ميدم تو هم ميخواي بزاري دهان مامان وقتي ميگم روزه ام نميشه بخورم توهم اداي منو در ميآري و مي گي روزه ام نمي خورم.

 

           تو عزيز دلمي

 

عاشق مجموعه خداحافظ بچه اي و هر روز پاي تلويزيون ميشيني و نگاش ميكن وقتي پيام بازرگاني وسطش پخش ميشه من بلند ميشم سفره رو بچينم شام بخوريم كه تو داد ميزني مامان نرو دوباره شروع ميشه وقتي هم تبليغ همراه اول پخش ميشه ميگي مامان بعد از اين شروع ميشه.

 

           تو عزيز دلمي

 

چند روز پيش هم مسابقات المپيك بود كه تو واسه پرچم خيلي بهونه گرفتي وقتی مسابقات بخصوص کشتی و وزنه برداری رو نگاه میکردیم واسه ورزشکار ایرانی ها میگفتیم یا علی تو هم به تبعیت از ما میگفتی یا علی با این تفاوت که واسه ورزشکارهای همه کشورها میگفتی یا علی و من و بابا بهت میخندیدیم

         تو عزيز دلمي

وسط مسابقه کشتی بود که از مامان آب خواستی گفتم کمی مونده تموم بشه واست میارم تو هم قهر کردی و گفتی من دیگه نمی گم یا علی ( فکر میکنی اگه تو بگی یا علی حتماً برنده میشن و اگه نگی می بازن)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)