پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 25 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

این روزهای ما

1391/10/10 10:45
نویسنده : ماماني
953 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روز پنج شنبه من و شما و بابایی، خاله جون رو بردیم خوابگاه و از اونجا خونه ی عمت رفتیم و حدود ساعت ١٠ شب برگشتیم خونه خودمان و باز خیال مامان و بابا برات نگران شد. خداییش وقتی خاله جون پیشته اگه خودم از صبح تا شب هم نباشم خیالم راحته خاله جون از ٧ آذر تا ٧ دی خوابگاه میمونن یعنی حدود یک ماه، من و بابا هم نشستیم و برنامه ریزی کردیم که این یک ماه دسته گلمون رو چیکار کنیم و نتیجه برنامه ریزی دقیقمون شد این: ٧ روزش تعطیلی میشه، ٤ روز مامان مرخصی میگیره، ٦ روز هم بابایی مرخصی میگیره که با هم ١٧ روز میشه میمونه ١٣ روزش. تا امروز ٢ روزش اینجوری رفته شب میریم خونه بابا حسین و اونجا میخوابیم که صبح مجبور نشیم از خواب ناز بیدارت کنیم و مونده ١١ روزش که طبق برنامه ما ٩ روز دیگش خونه بابا حسین پیش مادر باشی و ٢ روزشم خونه آقا. به این میگن برنامه ریزی نیشخند

niniweblog.com

مامان خانوم شما از هر انگشتش یک هنر میریزه چشمکاما متأسفانه بدلیل کمبود وقت تا حالا نتونستن زیاد هنرنمایی کنن حدود دو هفته قبل عزم خودشون رو جزم کردن که واسه آقا پسرش یک شلوار خوشکل ببافن niniweblog.comبه خاطر همین دست به کار شدن اینم تصاویری از اول و آخر کار

1

اینم شلوار بافته شده

مبارکت باشه عزیزم  

niniweblog.com

دوشنبه 4 دی ماه دختر دایی مامان توی محضر عقد کردن و مراسم خیلی ساده بود قبل از اومدن عروس و داماد چند قطعه عکس ازت گرفتم توی خونه بابات ازم پرسید به نظرت روی این صندلی خالی کی میشینه؟ منم در جواب گفتم خوشبخت ترین دختر دنیا و بعد کلی در مورد عروس آیندمون و اینکه چه کارهایی براش انجام میدیم حرف زدیم. الهی من قربون خودت و عروست بشم عزیزم همین جا این رو بهت قول میدم براتون هیچی کم نزارم حتی بیشتر از توانم (مامان های دختر دار حواستون رو جمع کنیدهمچین مادر شوهرهایی کم پیدا میشن نیشخند)

انشاالله دامادی خودت

niniweblog.com

سه شنبه شب گذشته هوا بارونی بود و ما هوس خیابون گردی به سرمون زد  شال و کلاه کردیم و رفتیم بیرون پس از کلی دور زدن چون بارون خیلی شدید شد تصمیم گرفتیم برگردیم خونه ولی شما گفتین اول بریم قصر بادی و بعد برگردیم خونه و من و بابایی هم چون امپراطور کوچولومون دستور نهایی رو صادر کردن اطاعت کردیم و به قصر بادی رفتیم وقتی از در رفتیم تو تازه یادت اومد با لباس خونه اومدی بیرون برگشتی به من نگاه می کنی میگی من بازی نمی کنم پرسیدم چرا؟ گفتی شلوار نپوشیدم زشته من و بابا کلی به حرفت خندیدیم بلاخره با این بهانه که شلواری که مامان واست بافته خوشکله و از این حرفها راضی شدی از بغلم بری پایین و بازی کنی. عکس ها در ادامه مطلب:

 

 

ژستشو

 

همه زندگی منی

 

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
12 دی 91 22:35
ماشاا... شاه داماد



الی مامان
17 دی 91 12:57
چه آقایی
چه مامانی با این همه فکرو دغدغه
مامانش برنامه ریزیت عالیه خیلیشم بسپار دست خدا



مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 بهمن 91 2:10
(این نظر مربوط به پست بالاس اونجا نظر دهید کار نمیکنه یا خرابه یا برقش قطع شده ) خدا رو شکر که به خیر گذشته گردنه از آذر دیگه خطرناک میشه مجسم که میکردم وحشت میکردم

عزیزم خوبین دو تا دسته گلهات چطورن؟ نمی دونم چرا بعضی وقتها قسمت نظر دهی غیر فعال میشهدر مورد اون شبم باور کنید هنوز وقتی بهش فکر میکنم خودمم وحشت زده میشم شب خیلی خیلی سختی بود ولی خدا رو شکر می کنم بدون خطر گذشت.این بوسهام واسه پرستش جون

مامان کوثری
2 بهمن 91 11:07
طراحی مدل 4 برگمون 4000 تومان هست و با طرح جلدش 5000 تومان
ممنونم از انتخابتون

ممنون که پاسخ دادین در اسرع وقت من و بابایی طرحش رو انتخاب میکنیم و خبرتون میکنیم

مریم
13 بهمن 91 2:36
سلام مامان بارسا خوشحالم که از همین حالا به فکر عروستی تصمیم گرفتم اگه یه زمانی مامان شدم دخترمو به زورم که شده بدم به بارسا حتما به جام این کوچولو رو بوسش کن

عزیزم از اینکه پارسا رو به دامادی قبول میکنی ممنون مطمئن باش پشیمون نمیشی مریم جون آدرس وبتون باز نمیشه اگه میشه آدرس رو برام بزارین
مامان علی مرتضی
15 بهمن 91 11:44
سلام عزیزم



مریم
20 بهمن 91 23:41
سلام کوچولوی خوش تیپ یادته بهت قول کلاه بن تن رو دادم حتما واست میارمش فقط باید کمی منتظر بمونی عزیزم

سلام خاله جون چرا آدرس وبتون باز نمیشه من حافظم خوبه ولی نمیدونم چرا قول شما یادم نموندهخاله جون زیاد منتظرم نزاری باشهاین بوس گنده هم واسه شما



مدلهای بافتنی کودکان
2 اسفند 91 15:28
سلام مامان هنرمند...عکس شلواری که برای پسرتون بافتید رو دیدم....خوشحال میشم اگه چیزی بافتین بهم خبر بدین بزارم توی وبم.یه صفحه به بافتنی مادران نی نی وبلاگی اختصاص داره میتونید ببینید.

باشه حتماً الان دارم بلوز واسش میبافم مدلش ساده بافه ولی جلوش پیچ انداختم خیلی خوشکل دراومده فقط آستیناش مونده وقتی تمام شد عکسش رو میزارم