پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 17 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

اسفند 88

1388/12/29 11:32
نویسنده : ماماني
439 بازدید
اشتراک گذاری

88/12/20 شب خوابيده بوديم ساعت 4 صبح بيدار شده بودي رفته بودي سراغ گوشي مامان و به چند جايي زنگ زده بودي خلاصه اون شب همه رو وحشت زده كرده بودي كه ساعت 4 شب اينا چشون شده به ما زنگ زدن و حرف نمي زنن تازه بعد از اون هر چه خودمان زنگ مي زنيم گوشي مشغوله

                 وروجك من

 

٢٥/ ١٢/ ٨٨ امروز روز تولد بهترین همسر دنیاست:

مهربان هم نفس تمامی لحظاتم...

در کنارت آسوده ام و با خیال راحت ردپای خوشبختی را در زندگیمان دنبال می کنم...

در کنارت آرامم و شاد...

من به سان همیشه دیوانه مهربانی توأم و تو با آن لبخند همیشگیت به من و قند و عسلمان شور می بخشی و نشاط...

روز میلادت را شکرگزارم که هستی و ما در کنارت عاشقی میکنیم ارغوانی...

عشق من تولدت مبارک...

                                   جونم به جونت بسته عزيزم

 

٨٨/١٢/٢٦براي اولين بار آرايشگاه رفتي و موهات و كوتاه كردي.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)