پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 14 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

باورم نمیشه

1392/1/18 9:52
نویسنده : ماماني
512 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه کمتر از نیم ماه دیگر 4 ساله میشود انگار همین دیروز بود که پسرکی با وزن 3300 و قد 51 سانت با سری پوشیده از موهای سیاه پرکلاغی را تو بغلم گذاشتن و من در آن لحظه احساس کردم خوشبخت ترین آدم دنیا هستم.

وقتی برای اولین بار زیر گردنش را بوییدم بوی بهشت را احساس کردم.

وقتی برای اولین بار نگاهش را در چشمانم دوخت، دلم برایش پر کشید.

وقتی برای اولین بار مامان گفت دنیا را به من دادند.

وقتی ناشیانه تنها شمع روی کیک تولد یکسالگیش را فوت کرد تمام روشنایی های دنیا را به من هدیه داد.

و هم اکنون باورش برایم سخت است که پسرک 3300 کیلویی خودم آقایی شده با وزن 18 کیلو و کوچولوی 51 سانتی متری من هم اکنون 108 سانتی متر قد کشیده و 12 روز دیگر تولد 4 سالگیش را جشن میگیریم.

نازنین پسرم چه زود گذشت 4 سالگیت، چهار سالی که پر از خاطره های شیرین و تلخ است.

بدو تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پارسا
19 فروردین 92 1:29
ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان ، اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک



مامان برسام
21 فروردین 92 14:12
ووااای خیلی زود میگذره این روزا منم روز تولد برسام همین حسو داشتم و اصلا باورم نمی شد که به این سرعت یک سال گذشت
پیشاپیش تولدش مبارک
مرسی که به وبلاگ ما اومدی
بازم بیــــــــــــآ

حتماً ميام
الهه(مامان یاسان)
1 اردیبهشت 92 0:05
سلام مامانی منو ببخش که یکم دیر بهتون سر میزنم به خدا سرم خیلی شلوغ
اگه قابل میدونید بهم رمز بدید

خواهش ميكنم عزيزم،عوضش من هميشه به شما سر ميزنم باور كنين وقتي ميخونم دوستان وبلاگيم شاد و سرحالند منم از شاديشون انرژي ميگيرم كوچولو رو ببوس
مامان محمدطاها
1 اردیبهشت 92 12:47
صدتاکلاغ و اردک
تولد پارسا جونم مبارک

مرسي خاله جون
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
1 اردیبهشت 92 15:25
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد120 سالگیت عزیزم

ممنون
ماهرخ
20 مهر 92 9:58
گذر عمر چقدر سریعه

سريعتر از اون چيزي كه بشه فكرش رو كرد