پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 25 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

شهريور87

1387/6/17 10:23
نویسنده : ماماني
421 بازدید
اشتراک گذاری

نميدونم چرا يه حسي بهم ميگفت مسافر جديدي تو راه دارم چون زياد مطمئن نبودم سه شنبه 12 شهريور تنهايي آزمايشگاه رفتم و آزمايش دادم گفتن چهارشنبه  جواب آزمايش رو ميدن.

.

.

.

.

.

چهارشنبه دومين روز ماه رمضان بود و من روزه بودم ساعت 11 بازهم تنهايي به آزمايشگاه رفتم و جواب آزمايش رو گرفتم يكي از دوستهام جواب آزمايش ها رو ميداد وقتي بهم تبريك گفت واقعاً شوكه شدم گفت چرا مگه مطمئن نبودي گفتم نه همين طور الكي اومدم آزمايش دادم خودمم باورم نمي شه گفت جواب آزمايش رو به متخصص زنان نشون بده نتونستم تا بعداز ظهر صبر كنم سريع پيش دكتر عمومي رفتم گفت بايد سونوگرافي بدي بعد از ظهر همراه خواهرم رفتم سونو دادم و بعد از اينكه اطمينان پيدا كردم به همسري خبر دادم (او خونه خودمون بود) حالا عكس العمل او بماند........... روز پنج شنبه ديگه روزه نگرفتم و همراه دخترعمه ات به تهران برگشتيم. توي همين ماه هم پيش يكي از متخصص هاي خوب تهران پرونده تشكيل دادم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)