پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 25 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

تير ماه 1387

1387/4/31 10:49
نویسنده : ماماني
716 بازدید
اشتراک گذاری

اين وبلاگ خاطرات تلخ و شيرين زندگيم را در خود جاي مي دهد به اميد آن روزي كه امپراطور كوچك من نويسنده بقيه مطالبش باشد.

 

                        يا علي گفتيم و عشق آغاز شد

 

اينجانب مامان پارسا در تاريخ ١٣٦٢/٨/١٨ در يكي از شهرستان هاي ايران عزيز بدنيا آمدم تحصيلاتم كارشناس ارشد و شاغل مي باشم در زندگي پستي و بلندي هاي زيادي را پشت سر گذاشته ام و در تمام مراحل آن حضور خداوند را در كنار خود احساس كرده ام.

              بسم الله الرحمن الرحيم

در سال 85 خداوند فرشته اي را در مسير زندگيم قرار داد كه دستان پرتوانش تكيه گاه زندگيم شد. در ارديبهشت 88 با ورود امپراطور كوچكم به خانه پر از عشق و محبتم خوشبختي من تكميل شد و روزي هزار بار خداوند را به خاطر نعمتهاي بيكرانش شاكرم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:08
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟