پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 30 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

آبان ماه 87

1387/9/1 12:58
نویسنده : ماماني
395 بازدید
اشتراک گذاری

18 آبان تولدم بود همسري به مناسبت تولدم يك پالتو شيك با پوتين و شال برام خريده بود. مرسي دستتون درد نكنه عزيزم.

                تولدم مبارك

سه شنبه 21 آبان من و بابايي پيش دكترم رفتيم سونو نوشت با هم رفتيم من سونو دادم جنسيتت مشخص شد و گفت بچتون سالم سالمه سه ماه و 15 روزشه و آقا پسره ، بعد از ظهر من مشغول نگاه كردن به..... بودم كه اولين حركتت رو احساس كردم اي شيطون چرا اينقدر زود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

               در ره منزل ليلي كه خطر هاست در آن

 

چهارشنبه 22 آبان آزمايش دادم خيلي خيلي بي حال بودم رفتم زير سرم

 

              شرط اول قدم آن است كه مجنون شوي

 

از روزي كه جنسيتت مشخص شد داريم دنبال يك اسم قشنگ و برازنده واست ميگرديم قبلاً كتاب اسم خريديم از اينترنت هم كلي اسم جمع كرديم ولي بابايي از همون اول اسم پارسا رو واست انتخاب كرد منم اسم كارن، سورنا و سورن رو دوست دارم.

 

              پارسا

يكشنبه ها هم مثل ماه قبل كلاس هاي دانشگاهم تشكيل مي شن از صبح ساعت 8 تا حدود ساعت 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)