پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

عزیز دلم تولدت مبارک

1397/3/26 10:34
نویسنده : ماماني
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

1اردیبهشت تولد 9 سالگی آقا پارسا بود اینم چند تا از عکس های تولد

 

مرد کوچیک خانه من که خیلی فهمیده و عاقله شرایط رو به خوبی درک میکنه یعنوان مثال پونا فوق العاده خودخواه و انحصارطلبه همه چیز رو فقط برای خودش میخواد حتی من و پدرش رو من برای پارسا توضیح دادم که این بچس شرایط سنیش جوریه که متوجه نمیشه من و بابا پدر و مادر هر دوتاییتونیم برا همین وقتی تو میای بغل ما یا باهات بازی میکنیم حساسیت به خرج میده  پس اینجور مواقعی مراعاتش کن یا وقتی خوراکی میوه یا هر چیز دیگه رو میزارم میگه همش به هیچ زبانی هم قانع نمیشه باید صبر کنیم چند دقیقه ای بگذره بعد بزاره بقیه از اون چیز برداریم تو این شرایط پارسا خیلی خوب عمل میکنه همیشه هوای خواهرش رو داره. وقتی پونا میگه فقطططططط مامان منه پارسا میگه آره فقط مامان توه بعد از دور به من چشمک میزنه و میخنده با رمز میگه نمیدونه اول مامان من بودی بیشتر از پونا مامان من بودی 

اواخر اردیبهشت مدارس تعطیل شدن باز هم اقا پارسا مثل سالهای قبل شاگرد اول کلاس شدن.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
29 اسفند 97 0:06
تولدت مبارک عزیزم🎂🎂🎂❤❤❤
ماماني
پاسخ
ممنونم