پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا

بهانه زندگیم، عروسکم تولدت مبارک

1396/4/12 12:41
نویسنده : ماماني
819 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزهای خوب تابستان خدا واسمون یه فرشته ی کوچولو فرستادفرشتهفرشته

الان یکسال از اون روز میگذرهجشنجشن

فرشته کوچولوی ما یک سالش شدهمحبتمحبت

8 تا دندون درآوردهراضیراضی

غذا می خوره

روی پاهای خودش وایمیسه

با زبون بچگیش حرف میزنه

فرشته ی قشنگ مامان، توی تولد یک سالگیت واست آرزو میکنم

قلبت همیشه همینجور پاک بمونهمحبتمحبت

چشمای خوشکلت همینجور معصوم و مهربون بمونه

دستهای ناز و تپلت همینجور گرم بمونه

از ته قلب برات دعا میکنم عاقبت بخیر بشی

سالگرد زمینی شدنت مبارک ماه من

نهم تیرماه روز جمعه تولد پونا خانم بود یک جشن کوچولو براش گرفتیم.

مهمونای تولدش خواهرام و خواهرزاده هام با سه تا دختر داییم و دو تا دختر خالم بودن


مراسم تا نزدیک غروب ادامه داشت رقص کیکش پارسا انجام داد و چند تا دخترها خیلی خوش گذشت.

بعد از رفتن مهمانها توی خونه رو مرتب کردم شب خانه بابام رفتیم و کیک تولد پونا رو براشون بردم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

داستان های کهن ایرانی
11 مرداد 96 11:32
درود بر شما تولدش مبارک باشه من و همسرم داستان های کهن ایرانی را گردآوری و تایپ می کنیم تا از یادها نرن. خوشحال می شیم شما هم بیایید ببینید و اگر قابل دونستید ما را به دیگر دوستان نیز معرفی کنید. با سپاس
يکتا فايل
4 مهر 96 9:55
با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم پک ويژه ماه محرم به علت فرا رسيدن ماه محرم يکتا فايل يک مجموعه را براي دوستان رايگان آماده کرده است
رویا ایراندخت
4 مهر 96 10:47
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.